Omg, förlåt...

Omg, förlåt oss så mycket. Jag (Nelly) har varit borta HELA helgen + idag då och har verkligen inte haft chans att kunna uppdatera någonting, men jag snackade med Madde innan jag skulle åka, så jag förstår verkligen inte varför inget nytt chapter har kommit ut på hela helgen? Hon är inte inne på msn, så jag kan inte riktigt få tag i henne heller :/ självklart så kommer ju jag att skriva ett chapter :o

Kommentera gjärna, så vet jag att ni är kvar och att ni kanske, förhoppningsvis vill ha fortsättningen? ;)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej! Jsg gillar verkligen er blogg och det är självklart okej att vara bortrest, men varna gärna då :) Jsg tror att madde också har varit bortrest för hon har inte uppdaterat sin blogg heller och det sista hon skrev var typ: Är borta hela helgen ni får nästa inlägg på måndag när jag kommer hem( inte direktcitat) så... :D Längtar till nästa del! :)

2011-04-11 @ 21:35:42
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: Stephanie

JAG ÄR KVAR! OCH JAG VILL GÄÄÄÄÄÄRNA HA ETT NYTT KAPITEL!! :D

2011-04-11 @ 21:50:40
URL: http://sstteepphhiiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill! :D

2011-04-11 @ 21:50:55
Postat av: Anonym

längtar till nästa kommer ut!:)

2011-04-11 @ 23:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0